1. SHOOTING BOARD
Jakiś czas temu chciałem kręcić reklamy i zanim mi przeszło zrobiłem takie demo na próbę.
Siedząc na planie jakiejś fabuły, nudząc się w oczekiwaniu na ujęcie wyjąłem notes i naszkicowałem prostą historię:
===============================================================
2. STORYBOARD
Następnie storyboard ten zobrazowałem w formie „komiksu” opartego na zdjęciach z internetu.
A oto i on:
3. ANIMATIK
Kolejnym etapem było przygotowanie animatika/prewizu czyli filmiku w formie brudnopisu na bazie filmów znalezionych na internecie.
4. SHOOTING BOARD
Taki animatik pozwolił określić tempo montażu, dobrać mniej więcej ujęcia i ich kierunki.
Kolejnym etapem była praca z operatorem Bartkiem Sienkiewiczem. Wspólnie, po wizycie na lokacjach, zmierzeniu drogi słońca, rozrysowaliśmy shooting-board:
==================================
5. KOLORY i GRAFIKA
Następnie dobrałem schemat kolorów i zaprojektowałem grafikę.
6. PLAN PRACY
==================================
Zdjęcia zostały zaplanowane i zostało się tylko wziąć do roboty:
==================================
==================================
7. NA PLANIE
8. FINAŁ
No i w końcu doczekaliśmy się efektu tej całej pracy. Sprawdźcie czy założenia początkowe zostały dokładnie odzwierciedlone w filmie.
ZAPRASZAM: